She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

تئاتر بینوایان

تئاتر بینوایان ۳۰۰ تا بازیگر داره و ۱۵۰ تا نوازنده

کلی شایعه کردن که بلیطاش ۲۵۰ تومنه و الان مشخص شده قیمت بلیطش از حدود ۵۰ تومن شروع میشه تا حدود ۲۰۰ تومن

نمیفهمم چرا ملت دارن خودشونو قطعه قطعه میکنن که گرونه! اولا که جمله ی اول خیلی مهمه و این تئاتر قطعا خیلیییی اثر فاخر و خفنیه. دوما که خب تو نرو این تئاترو! مگه بزور میخوان ازت ۲۰۰ تومن پول بگیرن؟

سوما که احتمالا اگه حقوقمو بگیرم میرم میبینمش! 

کاملا می ارزه 

حتی شده بلیط ۵۰ تومنی بخرم و اخرین صندلی بشینم میرم میبینمش

(منم تا وقتی درباره ی تعداد بازیگراش و نوازنده هاش و قیمت واقعی بلیطش نمیدونستم تو دلم بدوبیراه گفتم بهشون. خداروشکر هیچ جا منتشرش نکردم. بسیار از کرده ی خودم پشیمانم که زود قضادت کردم و تحت تاثیر چند تا توییت جهت گیری کردم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد