She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

برای ایکس

بعضی وقتا افراد رو با توجه به جمعی که توشون قرار میگیرن دوست دارم. مثلا یکی از همکلاسیامو تو جمع کلاس و با بچه های کلاس خیلی دوست دارم. ولی یکدفعه با همون آدم توی یه جمع دیگه مواجه میشم و میبینم چقدر ازش بدم میاد حتی!

نمیدونم منظورم رو رسوندم یا نه!

مثلا 

من یکسری رفتارو آدما رو میپسندم  و باهاشون دوست میشم. "ایکس" وارد جمع دوستان من میشه و چیزهای مطابق با جمع بروز میده از خودش و من فکر میکنم که عههههه چقدر دوستش دارم این آدمو هم ! ولی توی جمع دیگری همون آدم رو ملاحظه میکنم. و میبینم نه این خبرام نیست و طرف نصف معیار های دوست داشتنی بودن از نظر من رو هم نداره حتی! صرفا اون رفتاراشو چون به جمع نخورده بروز نداده

برای مثال اگه جمع دوستان من اهل غیبت نباشن خب ایکس هم نمیاد غیبت کنه یا حتی اگه بکنه هم همراهی نمیشه باهاش و زود متوقف میشه خودش. بعد یهو تو توی یه جمع خاله زنک باهاش مواجه میشی و ویژگی بدش میخوره تو صورتت

و خب درد داره جدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد