She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

امروزِ بسیار زیبا

میشه بازم بریم اکباتان ؟ 

 بازم بشینیم روی نیمکت جلوی مجتمع و درباره ی زندگی ادما تو خونه هاشون خیالبافی کنیم؟ از دیدن رنگای مختلف پرده ها ذوق کنیم و به این فکر کنیم که الان دارن تو خونه هاشون چیکار میکنن ؟ 

میشه شیطون شم و هی با پام خاکیت کنم و بند لباستو بکشم و موهای دستتو بکنم و غش کنم از خنده ، سیبیل آتشین بکشی برام ،موقع راه رفتن پشت زانوت بزنم و سعی کنی پامو بکشی تا بیوفتم و هی هلت بدم تو درو دیوار و هی هلم بدی تو میله ها؟ :))

میشه بازم جینکست کنم و شرط بذارم قر بدی تا اسمتو بگم ؟

بازم دستمو بگیری بکشونی اونور خیابون بگی بیا میخوام بهت بستنی بدم؟

 بازم باد بیاد تو صورتمون و تو بزور جلوم راه بری که باد نخوره به من ؟ 

 بازم بارون بیاد و دستت رو بگیری روی موهام که خیس نشه ؟

میشه بازم تو بارون بدوییم ؟ از زیر ساختمونای خوشگل اکباتان رد شیم تند تند و خیس شیم زیر بارون  شدید و هی بدوییم؟ 

میشه بازم صد بار ازم بپرسی که سردت نیست؟ نمیخوای بت کلاه بدم؟ سرما نخوریا ؟ 

باز موهامو فر کنم و تو هی بگی وای چقدر خوشگل شدی و من هی ذوق کنم برات؟ 

میشه اینهمه خوشبختیم تا اخر عمرم ادامه داشته باشه؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد