She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

#روزنوشت را افتتاح میکنیم :>

یه آقایی هست مسئول سرویسای دانشگاهه ، جوون و تپل و معمولا عبوسه و من لبخند به لبش ندیده بودم تا حالا. لحنش هم خشکه معمولا و کوتاه جوابتو میده

خلاصه من همیشه فکر میکردم چه آدم بی اعصاب و بداخلاقیه تا اینکه امروز که رفتم گوشیمو که تو سرویس جا گذاشته بودم ازش بگیرم، دیدم برام گوشیمو شارژ کرده . 

بعدم با همون لحن خشک همیشگیش بهم گفت که خانومش هم همین مدل گوشیو داره و ازم پرسید چطوری اثر انگشت گوشی رو فعال کنه

ازش تشکر کردم و خداحافظی و تو مسیر رفتم تو فکر که زود قضاوتش کردم انگار ! 

یه لحن خشک و یه قیافه ی عبوس میتونه یه قلب مهربون داشته باشه .همونطوری که یه فرد خوش برخورد و شاد میتونه قلبش سنگ باشه!

#روزنوشت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد